Shopping Centres and Shopping Behaviour: Selected Relations and Socio-Geographical Implications (The Vaňkovka Gallery Brno, Czech Republic Example).

Autoři

KUNC Josef FRANTÁL Bohumil SZCZYRBA Zdeněk TONEV Petr TOUŠEK Václav

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Rerum Naturalium, Geographica
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Zemský magnetismus, geodesie, geografie
Klíčová slova Retail gravity model; shopping habits; shopping centre; Vaňkovka Gallery Brno
Popis Cílem příspěvku je na základě dotazníkového šetření mezi návštěvníky analyzovat, diskutovat a zobecnit vybrané aspekty nákupního spádu a nákupních zvyklostí návštěvníků jednoho z nejznámějších nákupních center v České republice, Galerie Vaňkovka Brno. To svou velikostí i polohou vůči městskému centru a nejbližším obchodním konkurentům vytváří na rozdíl od ostatních okrajových nákupních center vhodné podmínky pro výzkum nákupního chování populace v systému polycentrického města.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.