Competitiveness of firms, performance and customer orientation measures – empirical survey results

Název česky Konkurenceschopnost podniků, výkonnost a měřítka orientace na zákazníky - výsledky empirického výzkumu
Autoři

KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova competitiveness competitive advantage performance customer orientation measures
Popis Cílem článku je prezentovat výsledky dvou empirických průzkumů týkajících se vybraných faktorů orientace na zákazníka, výkonnosti a konkurenceschopnosti podniků. Učelem průzkumů bylo taktéž zjistit potenciální rozdíly mezi odvětvími, které mohou vyplývat z rozdílů interního a externího prostředí.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.