Business travel in the Czech Republic: Conferences and trade faires - geographical analysis

Název česky Obchodní cesty v České republice: Kongresy a veletrhy - geografická analýza
Autoři

ŠAUER Martin HOLEŠINSKÁ Andrea VYSTOUPIL Jiří

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Conditions of the foreign tourism development in Central and Eastern Europe, Volume 11: Conditions, state and development perspectives of business tourism
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova leisure travel; business travel; business tourism in the Czech Republic; conference tourism; trade fair tourism
Popis Díky stabilní politické situaci, relativně dobré ekonomické vyspělosti, vysokému kulturně-historickému potenciálu a dobrému přístupu má Česká republika vynikající podmínky pro rozvoj obchodního cestovního ruchu, avšak tento potenciál není zcela prozkoumán. Příčiny lze najít jak na straně rostoucí konkurence zahraničí, tak na straně struktury a kvality nabízených konferenčních kapacit. Tento příspěvek se proto zabývá postavením České republiky v mezinárodním obchodním cestovním ruchu a uvádí prostorově-funkční analýzu tohoto fenoménu. Důležitou částí příspěvku je hodnocení významu obcí coby kongresových center.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.