Ispolzovanije dramatičeskich elementov pri obučeniji russkomu jazyku u učenikov so specifičeskimi potrebnostami

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Využití dramatických prvků ve výuce ruštině u žáků se specifickými poruchami učení
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2009
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola Využití dramatických prvků ve výuce ruštině u žáků se specifickými poruchami učení pojednává o využití dramatické výchovy jako metody ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy, jež formou hry a dramatického zpracování pomáhají dětem osvojovat znalosti a dovednosti, umožňující správně vnímat různá jazyková sdělení, rozumět jim a vhodně se vyjadřovat. Teoretická část je zaměřena na výukové strategie, které volí hru, jako aktivizující metodu. Praktická části je zaměřena na využití prvků dramatické výchovy přímo v konkrétních hodinách jako metody k osvojení si cizího jazyka. Dále obsahuje příklad začlenění hry do projektové výuky a příklady relaxace.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.