Nejčastější volba metod při výuce nadaných žáků.

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ŠKRABÁNKOVÁ Jana NOVÁK Martin

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Gifted pupils; teacher of gifted pupils; pedagogical research; individualization; age of teachers
Popis Příspěvek, který jsme zpracovali v rámci participace na výzkumném záměru VZ č.0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož vykonavatelem je Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity v Brně, je zaměřen na otázky individuálního přístupu učitelů k nadaným žákům, zkoumali jsme, jestli je vztah k výuce nadaných žáků ovlivněn věkem jejich učitelů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.