Nejčastější volba metod při výuce nadaných žáků.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Gifted pupils; teacher of gifted pupils; pedagogical research; individualization; age of teachers |
Popis | Příspěvek, který jsme zpracovali v rámci participace na výzkumném záměru VZ č.0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož vykonavatelem je Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity v Brně, je zaměřen na otázky individuálního přístupu učitelů k nadaným žákům, zkoumali jsme, jestli je vztah k výuce nadaných žáků ovlivněn věkem jejich učitelů. |
Související projekty: |