Emoce v procesu profesní orientace: komparace případových studií žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

FRIEDMANN Zdeněk LAZAROVÁ Bohumíra

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Career choice; career guidance; emotions; support seeking; effort
Popis Text obsahuje dílčí výstupy z výzkumu zaměřeného na sledování procesu profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při ukončování základní školy. Autoři prezentují metodologický postup při plánování kvalitativně pojatého výzkumu v designu případových studií a interpretují data zaměřená na faktor emoce. Působení a vliv emocí žáků i rodičů na proces profesní orientace pak porovnávají ve třech vybraných případových studiích.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.