Tvorba hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích a její typy

Logo poskytovatele
Autoři

ŠKAPA Radoslav ŠVANDOVÁ Eva

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Hradecké ekonomické dny 2009. Ekonomický rozvoj a management regionů
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
www http://fim.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2009_II.pdf
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova Buyer-seller relationships; desk research;value and value creation
Popis Žádná z organizací nevlastní všechny zdroje nezbytné k uspokojení požadavků svých zákazníků. Organizace jsou závislé na zdrojích, které jim poskytují dodavatelé a jsou tedy nuceny utvářet s nimi obchodní vztahy, které vedou k tvorbě sítí mezi podniky. Cílem našeho článku je prozkoumat existenci přímých a nepřímých funkcí vztahů při tvorbě hodnoty. Analýza je provedena na dvou skupinách podnikových spoluprací, a to spolupracích, které vedly ke stabilizaci podniku a spolupracích podněcujících další rozvoj. Dva typy spoluprací naplňovaly odlišné přímé a nepřímé funkce
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.