Faktory ovlivňující chování spotřebitelů v oblasti mobilních her

Autoři

OKAZAKI Shintaro ŠKAPA Radoslav GRANDE Ildefonso

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Semafor 2007, Ekonomika firiem 2007
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
www http://semafor.euke.sk/zbornik2007/zbornik.html
Obor Ekonomie
Klíčová slova Mobile gaming; customer behaviour research
Popis V literatuře se často zmiňuje důležitost zážitkových faktorů chování Naše výsledky podporují intuitivní myšlenku, že zábava a radost (vnitřní požitek) mají v mobilní zábavě důležitou roli. Ačkoliv nejde o zásadně překvapivé konstatování, říká nám ale, že pro vysvětlení vztahu k mobilním hrám nelze použít výhradně model TAM, jinak v oblasti IT hojně využívaný. To proto, že TAM je ve své původní podobě vhodný pro pochopení vztahu k systémům, které slouží k nějakému cílovému účelu a ne pro systémy, jejichž přínos plyne z procesu fungování systémů samotných (jako v tomto případě proces hraní mobilních her).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.