Faktory ovlivňující chování spotřebitelů v oblasti mobilních her
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Semafor 2007, Ekonomika firiem 2007 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://semafor.euke.sk/zbornik2007/zbornik.html |
Obor | Ekonomie |
Klíčová slova | Mobile gaming; customer behaviour research |
Popis | V literatuře se často zmiňuje důležitost zážitkových faktorů chování Naše výsledky podporují intuitivní myšlenku, že zábava a radost (vnitřní požitek) mají v mobilní zábavě důležitou roli. Ačkoliv nejde o zásadně překvapivé konstatování, říká nám ale, že pro vysvětlení vztahu k mobilním hrám nelze použít výhradně model TAM, jinak v oblasti IT hojně využívaný. To proto, že TAM je ve své původní podobě vhodný pro pochopení vztahu k systémům, které slouží k nějakému cílovému účelu a ne pro systémy, jejichž přínos plyne z procesu fungování systémů samotných (jako v tomto případě proces hraní mobilních her). |