Elektronické obchodování B2C

Autoři

OŠKRDALOVÁ Gabriela

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi"
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova e-commerce; B2C-commerce; on-line customers; internet
Popis Předmětem příspěvku Elektronické obchodování B2C je analýza základních charakteristik elektronického obchodování B2C. Příspěvek tak pojednává o výhodách a nevýhodách elektronického obchodování B2C, a to jak z pohledu firem, tak i z pohledu konečných spotřebitelů, o on-line zákaznících a o zboží a službách, které se prodávají v e-obchodech.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.