Využití marketingu v procesu řízení pojišťovacího podniku

Autoři

ŘEZÁČ František OŠKRDALOVÁ Gabriela

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi"
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova management process of insurance company; organizational structure; marketing management; market strategy; marketing of insurance company
Popis Příspěvek se zaměřuje na analýzu využití marketingu v procesu řízení pojišťovacího podniku s důrazem na analýzu organizačních struktur a formulaci a výběr tržních strategií. Zobecňuje poznatky a zkušenosti z pojistné praxe v činnosti vrcholového managementu v procesu marketingového řízení pojišťovacího podniku.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.