Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR

Autoři

SUCHÁNEK Petr

Rok publikování 2004
Druh Článek ve sborníku
Konference Rozvoj malého a středního podnikání v zemích východní a střední Evropy
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova marketing mix; marketing tools; small and medium enterprises
Popis Článek mapuje využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v České republice. Výzkum byl proveden na vzorku čtyřiceti devíti podniků v roce 2004 formou standardizovaného písemného dotazníku. Cílem článku je analyzovat marketingové nástroje, vyvodit z toho důsledky a naznačit doporučení v marketingové oblasti, která by vedla ke zlepšení situace podniků na trhu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.