Jak studenti při mluvení v hodinách angličtiny spolupracují : používání „and“ na začátku replik
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2022 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek ukazuje, jak lze pomocí podrobného rozboru videozáznamu zkoumat spolupráci mezi studenty. Zaměřuje se na to, jak studenti ve výuce anglického jazyka používají spojku „and“ na začátku repliky. Data pro analýzu tvoří soubor videozáznamů dvojic a skupin z?celkem 22 hodin výuky angličtiny na českých a finských středních školách, v?nichž jsme dosud nalezli 47 výskytů spojky „and“ na začátku repliky. Pomocí multimodální konverzační analýzy ukazujeme, že studenti používají spojku „and“ k?řízení interakce při řešení úkolu a také k?doplnění předchozí odpovědi. |
Související projekty: |