Design-Based Research of an ESP Coursebook: Evaluation of the Coursebook Pilot Version
Název česky | Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP: Hodnocení pilotní verze učebnice |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2019 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Folio, Journal of the Materials Development Association MATSDA |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://www.matsda.org/folio-issues.html |
Klíčová slova | design-based research; ESP coursebook; evaluation criteria; tests; use of English; reading; listening; coursebook redesign |
Popis | Článek prezentuje první výsledky získané z hodnocení pilotní verze učebnice prostřednictvím dotazníkového šetření a testování znalostí a dovedností studentů. První část se zaměřuje na vývoj systému hodnotících kritérií a konstrukci didatických testů. Druhá část analyzuje a vyhodnocuje výzkumná zjištění. V závěru je diskutována kvalita učebnice a požadavky na její přepracování. |
Související projekty: |