Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2018 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Interkulturní komunikační kompetence představuje nadmíru komplexní a individualizovaný koncept, což je třeba zohlednit při jejím hodnocení. Poster shrnuje zjištění výzkumu, jehož součástí bylo hodnocení rozvoje interkulturní komunikační kompetence, k němuž došlo ve výuce psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy. Hodnocení bylo provedeno ve smyslu individuální vztahové normy, tedy způsobem, kdy je míra rozvoje jedince, jež je identifikována po provedení intervence, porovnávána s jeho vlastním výkonem před intervencí. Závěry plynoucí z komparace dat prokázaly vliv intervence na rozvíjení interkulturní komunikační kompetence zkoumaných žáků. |
Související projekty: |