Enhancing Labour Market Skills of Business English Students through Project Work and Videoconferencing
Název česky | Význam projektové práce na posilování jazykových kompetencí studentů obchodní angličtiny |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek ve sborníku |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | teamwork project, autonomy, learner-centred focus, videoconference |
Popis | Výuka obchodní angličtiny v bakalářských programech má na Ekonomicko-správní fakultě MU v Brně svá pevná pravidla, a zároveň poskytuje prostor pro hledání nových, efektivních prostředků k posílení týmové práce, komunikace a kritického přístupu k informačním zdrojům, tedy dovedností, které reflektují současné požadavky trhu práce. Příspěvek se zaměří na způsob, jakým tyto dovednosti v rámci seminárních projektových prací posilujeme, a na videoukázkách prezentací studentů ukážeme, do jaké míry se naše očekávání naplňují. Rovněž představíme videokonferenční minikurz, který proběhl v jarním semestru 2017 ve spolupráci s Shanghai Ocean University, a byl nabídnut vybrané skupině studentů jako alternativa povinné projektové práce. |