Osvojování dovednosti sebehodnocení žáka a jeho paralely k sociálně-kognitivní teorii osvojování jazyka
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | MMK 2016 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2016.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Student Self-Assessment; Acquisition of self-assessment; Development of Self-Assessment; Theories of Language Acquisition; Socio-cognitive Theory |
Popis | Příspěvek se zabývá osvojováním sebehodnocení žáka, přičemž je tento proces ukotven v sociálně-kognitivní teorii osvojování jazyka, neboť tato teorie osvojování jazyka vykazuje zřetelné paralely k procesu osvojování sebehodnocení. Tyto paralely jsou reprezentovány sociální a kognitivní podmíněností procesu osvojování jak jazyka, tak sebehodnocení. |
Související projekty: |