LMS pro blended learning
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2014 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2014.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | e-learning; LMS; blended learning; technology in education |
Popis | Velká většina e-learningových prostředí je zaměřená na tvorbu čistě distančních kurzů, které většinou vyžadují systematické a promyšlené budování. V prostředí primárního, sekundární i terciálního školství je přitom často vhodné tyto nástroje používat spíše jako doplněk presenčního vzdělávání, nebo jako nástroj pro práci s převrácenou třídou. Příspěvek se zaměří na Google Classroom a OpenClass, který je na takový přístup k LMS zaměřen. |
Související projekty: |