The model of teacher creativity and selection of educational methods for gifted students in science

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Model učitelské tvořivosti a výběr vzdělávacích metod pro přírodovědně nadané žáky
Autoři

ŠKRABÁNKOVÁ Jana TRNA Josef

Rok publikování 2013
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kreativita v přírodovědné výuce je základem pro rozvoj žákovského nadání. Výzkumným výstupem studie je Analyticko-syntetický model učitelské kreativity ve vztahu k výběru vyučovacích metod pro nadané žáky. Naše výzkumná data ukazují vliv vybraných vyučovacích metod na efektivitu rozvoje nadání. Následující teoretické a empirické metody byly využity: data mining, modelování, desing-based research.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.