Výsledky výzkumného šetření k problematice vyučování ruskému jazyku u žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií v kontextu inkluzívního vzdělávání v České republice

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku X
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova foreign language teaching; learners; dyslexia; dysgraphia; dysorthographia; research; trends; education
Přiložené soubory
Popis Cílem této studie je poskytnout přehled o současných trendech ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve výuce cizích jazyků a učení a prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu k situaci v cizojazyčné výuce v žáků se specifickými poruchami učení v procesu výuky cizích jazyků na druhém stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v rámci realizovaného výzkumu projektu realizovaného v rámci výzkumného záměru "Speciální potřeby žáků v kontextu vzdělávacího rámcového programu" (MSM 0021622443).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.