Výsledky výzkumného šetření k problematice vyučování ruskému jazyku u žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií v kontextu inkluzívního vzdělávání v České republice
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku X |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | foreign language teaching; learners; dyslexia; dysgraphia; dysorthographia; research; trends; education |
Přiložené soubory | |
Popis | Cílem této studie je poskytnout přehled o současných trendech ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve výuce cizích jazyků a učení a prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu k situaci v cizojazyčné výuce v žáků se specifickými poruchami učení v procesu výuky cizích jazyků na druhém stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v rámci realizovaného výzkumu projektu realizovaného v rámci výzkumného záměru "Speciální potřeby žáků v kontextu vzdělávacího rámcového programu" (MSM 0021622443). |
Související projekty: |