Informace o projektu
Společný univerzitní základ: Základy marketingu

Kód projektu
MUNI/CORE/0635/2024
Období řešení
7/2024 - 6/2025
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Ekonomicko-správní fakulta

Předmět „Základy marketingu“ je zaměřen na vysvětlení principů marketingového myšlení, klíčových konceptů a technik, a především jejich praktické aplikace. Studenti různých oborů mohou těžit z interdisciplinární perspektivy, která jim umožní porozumět, jak marketing ovlivňuje a zároveň je ovlivňován různými aspekty lidského chování a společnosti, a dále pochopit tržní prostředí, ve kterém se všichni pohybujeme. Předmět je navržen tak, aby podporoval kritické myšlení a schopnost analyzovat a řešit marketingové výzvy v různých kontextech. Studenti také pochopí roli efektivní komunikace a kreativního myšlení.
Předmět bude vyučován v českém jazyce.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.