Project information
Společný univerzitní základ: Základy marketingu
- Project Identification
- MUNI/CORE/0635/2024
- Project Period
- 7/2024 - 6/2025
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Společný univerzitní základ
- MU Faculty or unit
- Faculty of Economics and Administration
Předmět „Základy marketingu“ je zaměřen na vysvětlení principů marketingového myšlení, klíčových konceptů a technik, a především jejich praktické aplikace. Studenti různých oborů mohou těžit z interdisciplinární perspektivy, která jim umožní porozumět, jak marketing ovlivňuje a zároveň je ovlivňován různými aspekty lidského chování a společnosti, a dále pochopit tržní prostředí, ve kterém se všichni pohybujeme. Předmět je navržen tak, aby podporoval kritické myšlení a schopnost analyzovat a řešit marketingové výzvy v různých kontextech. Studenti také pochopí roli efektivní komunikace a kreativního myšlení.
Předmět bude vyučován v českém jazyce.