Informace o projektu
Behaviorální aspekty organizací (BEHORG)

Kód projektu
MUNI/A/1073/2019
Období řešení
1/2020 - 12/2020
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Ekonomicko-správní fakulta

Přestože (a zároveň kvůli tomu, že) management nikdy nepracoval s představou člověka jako plně racionální bytosti, zaostal tento obor za širším behaviorálním trendem ekonomických věd. V poslední době tak přibývá výzkumu akcentujícímu behaviorální aspekty organizací. Děje se tak prostřednictvím využití nových metod (např. experimentální ekonomie), tak postupným vznikem zcela nových podoborů (např. behaviorální strategie). Jádrem zájmu tohoto široce pojatého výzkumného směru je rozhodování člověka v prostředí organizace neboli cíleného seskupení lidí.

Cílem tohoto projektu je podpora talentovaných studentů ve výzkumu v této oblasti. Zaměření na behaviorální aspekty představuje aktuální trend managementu, což umožňuje studentům získat zkušenosti a porovnání s nejnovějším výzkumem na prestižních zahraničních univerzitách. Aktuálnost a otevřenost tématu zároveň i vytváří prostor k tomu, aby sami přispěli k současnému vědeckému poznání.

Publikace

Počet publikací: 6


Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.