Informace o projektu
Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby
(Emanno)
- Kód projektu
- TL02000055
- Období řešení
- 1/2019 - 12/2020
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Technologická agentura ČR
- ÉTA
- Fakulta / Pracoviště MU
- Ekonomicko-správní fakulta
- Spolupracující organizace
-
Západočeská univerzita v Plzni
- Odpovědná osoba Dita Hommerová
Cílem projektu je tvorba funkčního marketingového nástroje konkurenceschopnosti a udržitelnosti pro nestátní neziskové organizace se zohledněním
vývojových trendů v oblasti neziskového sektoru. Záměrem je spojit úsilí relevantních vědních disciplín a pokusit se jej nabídnout nestátní neziskové organizaci (NNO), která má diverzifikované financování se sníženou závislostí na veřejných zdrojích od roku 2020. Po roce 2020 po ukončení projektu budou moci NNO metodiku úspěšně aplikovat.
Publikace
Počet publikací: 3
2020
-
Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální služby
Rok: 2020, počet stran: 174 s.
-
Metodika marketingového řízení
Rok: 2020, druh: Projekty výzkumu a vývoje
-
The role of non-profit organizations in the provision of social services in the Czech Republic
Opportunities and Threats to Current Management of Non-profit Organizations in Cross-border Comparision 2020, rok: 2020