Project information
Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby
(Emanno)
- Project Identification
- TL02000055
- Project Period
- 1/2019 - 12/2020
- Investor / Pogramme / Project type
-
Technology Agency of the Czech Republic
- ÉTA
- MU Faculty or unit
- Faculty of Economics and Administration
- Cooperating Organization
-
University of West Bohemia in Pilsen
- Responsible person Dita Hommerová
Cílem projektu je tvorba funkčního marketingového nástroje konkurenceschopnosti a udržitelnosti pro nestátní neziskové organizace se zohledněním
vývojových trendů v oblasti neziskového sektoru. Záměrem je spojit úsilí relevantních vědních disciplín a pokusit se jej nabídnout nestátní neziskové organizaci (NNO), která má diverzifikované financování se sníženou závislostí na veřejných zdrojích od roku 2020. Po roce 2020 po ukončení projektu budou moci NNO metodiku úspěšně aplikovat.
Publications
Total number of publications: 3
2020
-
Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální služby
Year: 2020, number of pages: 174 s.
-
Metodika marketingového řízení
Year: 2020, type:
-
The role of non-profit organizations in the provision of social services in the Czech Republic
Opportunities and Threats to Current Management of Non-profit Organizations in Cross-border Comparision 2020, year: 2020