Příběh a jeho využití ve výuce. Jak učit pomocí příběhu? Snadno!

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Přírodovědeckou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

KOBÍKOVÁ Zuzana

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Učit se učit
Fakulta / Pracoviště MU

Přírodovědecká fakulta

Citace
www http://www.ucitseucit.cz/clanky/umeni-ucit/49-jak-uit-pomoci-pibhu-snadno
Klíčová slova teaching methods, story, teacher education, physics, Ondrej Pribyl, science
Popis Příběh. To slovo má v sobě příslib, protože nás plní očekáváním. Když jej posloucháme nebo čteme, představujeme si jej v obrazech naší fantazie. Dobré příběhy si snadno pamatujeme a rádi je vyprávíme druhým. A právě proto může také učitel přírodních věd, pomocí příběhu své studenty mnoho naučit: Mysl studentů dobrý příběh zaměstná na plný úvazek. A díky tomu, že popisuje kontinuální děj, v budoucnu si jej výborně vybavují a jsou schopni vyprávět ho druhým.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.