Příklady zásahů do studentova pojetí výuky výtvarné výchovy v primárním vzdělávání
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Učitelovo myslenie a uvažovanie |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Art Education; students conception of Arts; professional training; research; intervention; experience; adventure |
Popis | Příspěvek prezentuje příklady cílených zásahů, které směřují ke změnám ve studentově pojetí výuky výtvarné výchovy. Intervence reagují na výsledky výzkumného šetření, především na jevy, které jsou v rozporu s aktuálními cíli výtvarné výchovy v primárním vzdělávání. Jsou zaměřeny na obsah výtvarných disciplín, také se zabývají formou, kterou výuka probíhá. Intervence nabízejí prostor pro tvůrčí přístupy a především nové zkušenosti a zážitky, které mohou ovlivnit vztah studentů k výtvarné výchově i pojetí předmětu. |
Související projekty: |