Mimořádně nadaní žáci v ruskojazyčných soutěžích a v ruskojazyčné výuce - výsledky výzkumu na úrovni základního školství v Jihomoravském kraji
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V této kapitole se věnujeme péči o rozvoj mimořádně talentovaných žáků v oblasti výuky ruského jazyka. Po stručné charakteristice ruskojazyčných soutěží se stať zabývá vybranými aspekty problematiky nadaných a mimořádně pokročilých žáků ve výuce ruskému jazyku na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Zkoumá případnou souvislost účasti žáků v soutěžích na jejich zájmu a dosahovaných studijních výsledcích v ruském jazyce pohledem učitele. V kapitole referujeme o experimentálním šetření, jež bylo uskutečněno v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. |
Související projekty: |