Některé aspekty výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Učiteľovo myslenie a uvažovanie. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Teaching of elementary reading and writing; educational methods; educational forms; pupil with special educational need; inclusion. |
Popis | Příspěvek přináší vybrané poznatky z empirického výzkumu v oblasti didaktiky elementárního čtení a psaní, který je součástí výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu“ (MSM 0021622443), realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity (řešitelka prof. M. Vítková). Obsahem jsou některá zjištění o aktuálním uplatňování vyučovacích metod a organizačních forem při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v praxi učitelů primárních škol. |
Související projekty: |