Problematika terapie specificky narušeného vývoje řeči z pohledu logpedů ze speciálně pedagogických center

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BOČKOVÁ Barbora VÍTKOVÁ Marie VOJTOVÁ Věra

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní školy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova specific language impairment special education centre; speech therapist; child/pupil with specific language impairment; speech therapy
Popis Ve stati jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření týkajícího se přístupů speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Výzkumné šetření bylo zaměřeno na problematiku terapie specificky narušeného vývoje řeči a osloveni byli logopedi působící ve speciálně pedagogických centrech, k nimž děti a žáci s touto formou narušené komunikační schopnosti docházejí. Na základě poznatků získaných prostřednictvím dotazníků byly analyzovány postupy logopedické intervence, možnosti mezioborové spolupráce s dalšími odborníky v diagnostickém i terapeutickém procesu a také s rodiči a učiteli žáků se specificky narušeným vývojem řeči.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.