Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod pracoviště Centrum jazykového vzdělávání. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MLÝNKOVÁ Radka

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education
Fakulta / Pracoviště MU

Centrum jazykového vzdělávání

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova drama education; special needs; specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness
Popis Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.