Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | drama education; special needs; specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness |
Popis | Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. |
Související projekty: |