Využití prvků dramatické výchovy při práci s textem u žáků s SPU

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BENEŠOVÁ Pavla

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova drama in education;pupils with learning disabilities;foreign language teaching
Popis Čtení v cizím jazyce, resp. porozumění cizojazyčnému textu, představuje jednu ze čtyř základních řečových dovedností, kterou si žáci ve výuce cizího jazyka osvojují. Pro žáky s SPU však právě čtení textů, ať už v mateřském nebo cizím jazyce, skrývá řadu úskalí. Cílem příspěvku je nastínit základní výzkumné problémy a problémy, s kterými se můžeme při práci s cizojazyčnými texty v praxi u žáků s SPU setkat, a nabídnout možnosti využití prvků dramatické výchovy k jejich kompenzaci, řešení či odstranění.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.