Řízení kvality veřejných služeb ve vztahu ke spokojenosti klientů/občanů

Logo poskytovatele
Autoři

NUNVÁŘOVÁ Svatava

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Řízení veřejných výdajů na regionální úrovni : sborník příspěvků 2. sekce mezinárodního vědeckého semináře pořádaného Katedrou veřejné ekonomie Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Quality Improvement; Consumers/Citizens Satisfaction; Modern Approaches to Public Organization Management
Popis Kvalita veřejných služeb je zlepšována v posledních letech s výrazně větší intenzitou. Článek představuje výsledky výzkumu v oblasti měření spokojenosti zákazníků. V článku jsou prezentovány vybrané možnosti využití moderních přístupů k řízení kvality ve veřejném sektoru a jejich vztah k měření spokojenosti zákazníků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.