Partnerství a výkonnost v podnicích cestovního ruchu

Autoři

SUCHÁNEK Petr

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Partnerství v regionu a produkt cestovního ruchu jako výsledek partnerství
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova efficiency; partnership; tourist trade
Popis Předmětem práce je partnerství a jeho vztah k výkonnosti podniků cestovního ruchu. Nejprve tedy bude vymezen pojem partnerství a potom se zaměřím na možnosti měření výkonnosti včetně jejího ovlivnění partnerstvím. To vše při zohlednění specifik podniků cestovního ruchu. Cílem článku je na příkladě konkrétních podniků posoudit jich výkonnost, zamyslet se nad smyslem, event. váhou (případného) partnerství těchto podniků a konkrétní zjištění zobecnit.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.