Sociální učení a dramatická výchova v posilování kompetencí osob s postižením zraku

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HAMADOVÁ Petra PAVLOVSKÁ Marie REMSOVÁ Lenka

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova social learning; drama; competencies and strategies; visual impairment; integration
Popis Příspěvek se zaměřuje na koncept sociálního učení, jeho přínos a opodstatnění v edukaci dětí, žáků a studentů s postižením zraku. Zároveň chce poukázat na potřebu využívání metod dramatické výchovy, která přispívá k posilování kompetencí a aktivizaci lidí se zrakovým postižením.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.