Quality Management and Citizens' Satisfaction - Selected Practice of Czech Public Administration

Logo poskytovatele
Název česky Řízení kvality a spokojenost občanů - vybraná praxe české veřejné správy
Autoři

ŠPAČEK David NUNVÁŘOVÁ Svatava

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference State and Administration in a Changing World
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova quality management; citizens satisfaction
Popis První část příspěvku sumarizuje specifika kvality ve veřejné správě. Druhá část představuje českou praxi kvality ve veřejné správě, zaměřuje se především na kontext politik a vybranou praxi územních samospráv, které implementovaly nástroje řízení kvality mnohem intenzivněji, než úroveň ústřední správy. Článek byl vypracován v rámci řešení projektu Grantové agentury ČR Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru (č. 402/07/1486).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.