Dospělí a informální učení

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

RABUŠICOVÁ Milada RABUŠICOVÁ Milada RABUŠIC Ladislav RABUŠIC Ladislav

Rok publikování 2008
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Popis Tato kapitola je věnována nejproblematičtější části konceptu celoživotní učení, a to informálnímu vzdělávání. Informální učení je - již z definice - problematické proto, že míru, obsah a kvalitu zde není snadné empiricky ověřit. Proto nejdříve ukazujeme, co neformální učení je a jaký je jeho význam v kontextu učení celoživotního. Poukazujeme také na metodologické problémy spojené s jeho měřením. Prezentujeme také základní výsledky z našeho reprezentativního výzkumu, které říkají, že přibližně 60 % české dospělé populace se ve svém volném čase jistým způsobem záměrně kultivuje některou z aktivit, jejichž prostřednictvím obohacuje své poznatky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.