Měření spokojenosti klientů se službami veřejných knihoven: kritéria spokojenosti z pohledu teorie a praxe

Logo poskytovatele
Autoři

LUKÁŠOVÁ Růžena

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Nové trendy - nové nápady 2008
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova satisfaction measurement
Popis Průzkumy spokojenosti občanů/klientů představují významný nástroj získávání zpětné vazby ze strany veřejnosti a východisko pro cílené zlepšování veřejných služeb. Má-li měření spokojenosti občanů/klientů přinášet informace umožňující skutečné zlepšení, je třeba, aby měřící nástroje, které jsou k danému účelu užívány, byly založeny na kritériích kvality služeb, které byly identifikovány z pohledu občanů /uživatelů daných služeb a zjištěny metodologicky správnými postupy. Příspěvek prezentuje výsledky dílčí části řešení grantového projektu GA 402/07/1486 „Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru“, zaměřené na identifikaci kritérií pro měření spokojenosti uživatelů veřejných knihoven.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.