Measurement of Citizens´ Satisfaction with Public Sector Services: The Key Quality Dimensions of Library Services

Logo poskytovatele
Název česky Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: klíčové dimenze kvality knihovnických služeb
Autoři

LUKÁŠOVÁ Růžena

Rok publikování 2008
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj International Journal of Interdisciplinary Social Sciences
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova customer satisfaction public services quality
Popis Průzkumy spokojenosti občanů/klientů představují významný nástroj získávání zpětné vazby ze strany veřejnosti a východisko pro cílené zlepšování veřejných služeb. Má-li měření spokojenosti občanů/klientů přinášet informace umožňující skutečné zlepšení, je třeba, aby měřící nástroje, které jsou k danému účelu užívány, byly založeny na kritériích kvality služeb, které byly identifikovány z pohledu občanů /uživatelů daných služeb. Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit očekávání občanů/zákazníků ve vztahu k vybrané oblasti veřejných služeb (služby veřejných knihoven) a identifikovat kritéria spokojenosti uživatelů těchto služeb.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.