Difúzní procesy v prostředí českého maloobchodu

Logo poskytovatele
Autoři

SZCZYRBA Zdeněk KUNC Josef KLAPKA Pavel TONEV Petr

Rok publikování 2007
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Regionální studia
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Diffusion Processes; Diffusion of Innovation; Retail; Network Structure; Czech Republic
Popis Utváření nové síťové struktury v českém maloobchodě po roce 1989 vlivem velkoformátových prodejních konceptů je signifikantním obrazem současné podoby tuzemské maloobchodní sítě. Analyzujeme-li tento vývoj v čase, zjišťujeme, že má charakter prostorově difúzního procesu. Následující příspěvek se zabývá jeho regionálně-geografickými aspekty.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.