Velikost podniku a struktura nákupu

Autoři

KUBÁTOVÁ Eva

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Firma a konkurenční prostředí
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova nákup; centraliazce; velikost podniku; strategické obchodní jednotky
Popis Článek je zaměřen na hledání vztahu mezi velikostí podniku, používáním informačního systému k řízení vztahů s dodavateli a organizací nákupu. K analýze byla využita data získaná z dotazníkového šetření realizovaného Centrem výzkumu konkurenční schopnosti při Ekonomicko-správní fakultě MU. Výsledky analýzy naznačují, že míra využívání informačních systémů pro řízení nákupu v podnicích je důležitější faktor při volbě organizace nákupu, než například velikost podniku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.