Applying Differentiated Instruction in The Integrated Classroom

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Využití diferencované výuky v integrované třídě
Autoři

COLLINS Rita Chalmers

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova pupil with specific learning difficulties; teaching English; differentiated instruction.
Popis Diferencovaná výuka je metodou, která učitelům umožňuje organizovat učivo tak, aby každý student měl možnost těžit z výuky co možná nejvíce. Skrze techniky jako je používání stanovišť, skupin nebo tzv. učebních center je učitel schopen naplnit učební cíle zaměřené přímo na schopnosti daného studenta. Je třeba jasně identifikovat edukační cíle. Metoda je použitelná v jakékoliv třídě s celým spektrem žáků včetně žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.