Osobnostní charakteristiky, sebepojetí, sociální opora a well-being u dětí se specifickými poruchami učení
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2006 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Úspěšný život s LMD (elektronický sborník příspěvků a prezentací) |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Psychologie |
Klíčová slova | learning disabilities; personality; self concept; social support; well being |
Popis | Ve svém příspěvku jsme se zaměřili na děti se specifickými poruchami učení. Zkoumáme vzájemné interakce mezi SPU a osobnostními charakteristikami, sebepojetím, sociální oporou a subjektivní pohodou u dětí. Tyto faktory ovlivňují obraz těchto poruch a jejich zvládání dětmi s SPU a zároveň jsou také ve vzájemné interakci. Uvádíme východiska plánovaného výzkumu, který by měl přispět k pochopení faktorů ovlivňujících SPU a rozdílů, které existují mezi dětmi s poruchami učení a dětmi bez těchto poruch. |
Související projekty: |