Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku

Autoři

ŠVANDOVÁ Eva ŠKAPA Radoslav

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Klíčová slova efficiency, valuation, costs, sales
Popis Analýza sítí je specializovanou metodou, která slouží k identifikaci klíčových aktérů v organizaci. Tito aktéři mají často velmi zásadní význam pro další rozvoj organizace. V příspěvku jsou uvedeny výsledky empirické analýzy neformálních vztahů, které byly vytvořeny v rámci manažerské simulační hry (MANAHRA) ve virtuálních podnicích. Na základě provedené analýzy jsme chtěli zjistit, zda se úspěšné podniky liší od neúspěšných podniků, a to právě ve struktuře neformální sítě vztahů. Přestože analýza proběhla na základě dat získaných v simulovaném prostředí, implikace mohou být důležité pro reálné prostředí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.