Kulturní odlišnosti v elektronických médiích

Autoři

ŠKAPA Radoslav PEPRLA Oldřich

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Vývojové tendence podniků II (Svazek II.)
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations
Popis Naše práce si klade za cíl prozkoumat míru standardizace internetových prezentací nadnárodních společností působících v ČR. Standardizací máme na mysli podobnost (obsahovou a vizuální) s příslušnými globálními stránkami. Těchto zkoumaných stránek bylo v něm vzorku 36. Protože se jedná o významné společnosti i z hlediska českého trhu, domníváme se, že výsledky - byť na omezeném vzorku - vypovídají o přístupu zahraničních společností v oblasti internetové sebeprezentace v ČR obecně.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.