Analýza mobilní komerce v ČR

Autoři

ŠKAPA Radoslav ČÁSTEK Ondřej

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Hradecké ekonomické dny 2006, Podnikání a rozvoj regionu
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
www http://fim.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2006.pdf
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova Mobile commerce; consumers' behavior analysis; m-marketingmobile commerce
Popis Článek se snaží analyzovat stav mobilní komerce v České republice, která, ač pro to nemá nejlepší výchozí podmínky (velikost populace, kupní síla), je v mezinárodním srovnání na špičce v mnohých ukazatelích (počet odeslaných SMS na zákazníka, penetrace mobilních telefonů). To vše v době, kdy se v zemi připravují první dva operátoři na spuštění sítí třetí generace (UMTS).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.