Srovnání funkcí třídního učitele v českém a francouzském školském systému
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2005 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Pedagogický výzkum:reflexe společenských potřeb a očekávání? Vašátková,J.(ed.) |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | form teacher; Czech shool system; French school system; careers counselling; careers orientation;healthy development of a pupil |
Popis | Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s celou řadou závažných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. Záměrem příspěvku je srovnání některých shodných i odlišných regionálních zvláštností v těchto specifických edukačních činnostech učitelů, podporujících rozvíjení zdravých životních potencí žáků. |
Související projekty: |