Analýza spotřebitelského chování na příkladu mobilních her

Autoři

ČÁSTEK Ondřej ŠKAPA Radoslav

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Progresivní metody a nástroje managementu a ekonomiky podniků
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Management; desk research; leadership style
Popis Mobilní komerci můžeme definovat jako druh obchodních transakcí, které jsou realizovány alespoň z části za pomocí mobilních komunikačních prostředků jako jsou mobilní telefony, přenosné počítače (PDA). Jejich místo je typicky na začátku nebo na konci obchodní transakce. Výzkum směřuje právě do této oblasti a jeho cílem je vytvořit podklady pro rozsáhlejší studii, která zkoumá faktory ovlivňující hraní her na mobilních telefonech a jejich rozdíly mezi vybranými zeměmi.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.