Learning styles and anxiety
Název česky | Styly učení a úzkost |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2005 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V našem sdělení prezentujeme výsledky výzkumu, jehož cílem bylo nejen přispět k hlubšímu poznání učebních stylů žáků ve věku 12 14 let (pubescentů), zjištění míry jejich úzkostnosti jako trvalé osobnostní vlastnosti, ale rovněž prozkoumání vztahu mezi styly učení a úzkostností. Dílčími cíli bylo odhalení rozdílů ve stylech učení mezi chlapci a dívkami a rozdílů ve stylech učení mezi žáky navštěvujícími základní školu a gymnázium. V rámci problematiky úzkosti jsme se dále zaměřili na rozdíly v míře úzkostnosti mezi pohlavím a rozdíly mezi žáky navštěvujícími výše uvedené typy škol. |
Související projekty: |