Marketingové využití internetu v malých firmách

Logo poskytovatele
Autoři

ŠKAPA Radoslav

Rok publikování 2004
Druh Článek ve sborníku
Konference Rozvoj malého a stedního podnikání v zemích východní a stední Evropy
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova marketing; e-business; Internet
Popis Konstatujeme, že existuje prostor pro zapojení internetových technologií i pro malé podnikatele, kteří se věnují tradčiním výrobám. S přihlédnutím k ekonomickým, personálním a technickým možnostem doporučujeme dvojí řešení. Zřízení informativních webových stránek s popisem a cenami nabízeného sortimentu. Nabídne-li se možnost zaslaní výrobků na dobírku, vznikne tím další odbytový kanál, který pravdpodobně nezíská dominantní postavení, ale vzhledem k velmi nízkým nákladm by se mohl vyplatit. Druhá, technologicky více vyspělá možnost, je zřízení vlastního internetového obchodu. Toto řešení je technicky více náročné a vyžaduje i prostudování platné legislativy. Nabízí ale zákazníkm vyšší komfort. Náklady, které jsou s ním spojené, nejsou zásadní bariérou.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.