Komunikace jako nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou

Autoři

ŠKARABELOVÁ Simona

Rok publikování 2004
Druh Článek ve sborníku
Konference Public Adminstration 2004
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova communication; public adminstration; quality; public service
Popis Pro hledání cesty ke spokojenosti veřejnosti s fungováním veřejné správy slouží jako základní prostředek komunikace. Těžiště veřejné správy leží totiž právě v poskytování kvalitních a efektivních veřejných služeb. Aby bylo možné dosáhnout požadované úrovně veřejných služeb, je potřeba navázat oboustranný vztah mezi veřejnou správou a občany, který by zajišťoval přesun informací včetně kontroly účelnosti a účinnosti takovýchto činností. Poskytování kvalitních a vyžádaných služeb se odvíjí od úrovně komunikace, kterou lze proto považovat za nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.